Candidatul Ideal
Ø Studii: medii, student sau absolvent facultate, preferabil de studii economice, limbi straine, comunicare sau sociologie;
Ø Experienţă/vechime: nu este necesara, insa ar fi un plus o experienta in domenii conexe relatiilor cu clientii;
Ø Cunoştinţe: operare PC;
Ø Limbi străine: engleza - nivel mediu;
Ø Abilităţi /calităţi individuale: bune abilitati de comunicare, echilibru emotional, incredere in fortele proprii, orientare spre gasirea de solutii, rezistenta la stres, capacitate de a invata rapid, spontaneitate, limbaj si vocabular adecvat, planificare si organizare, atentie la detalii si munca in echipa;
Ø Alte cerinţe: voce placuta, dictie buna, intensitate a vocii medie.
Descrierea jobului
Ø Oferi raspunsuri corecte, complete si prompte la solicitarile primite de la clienti si terti, potrivit limitelor de competenta stabilite intern (prin telefon si/sau email);
Ø Preiei reclamatiile primite de la clienti si le solutionezi potrivit procedurilor in vigoare;
Ø Cooperezi cu celelalte departamente implicate, in vederea obtinerii informatiilor necesare formularii unui raspuns adecvat pentru client;
Ø Contactezi clientii, potrivit unor scenarii prestabilite;
Ø Respecti standardele de calitate referitoare la preluarea apelurilor, tehnicile de sustinere a unei convorbiri telefonice, atitudinea pro-client.
Comentarii(0)